Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban - pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések

Turcsányi Enikő: Művészetterápiás elemek alkalmazása a felsőoktatásban - pozitív tapasztalatok, hallgatói visszajelzések. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 93-109. (2021)

[thumbnail of modszertani_061_002_093-109.pdf] Cikk, tanulmány, mű
modszertani_061_002_093-109.pdf

Download (1MB)

Abstract

Az a nézet már teljesen elfogadott, hogy azon hivatások esetében, ahol emberekkel, sőt gyermekekkel foglalkoznak (tanár, tanító, óvodapedagógus, segítőszakmák stb.), mindenféleképpen rendelkezni kell legalább alapfokú pszichológiai ismeretekkel. Azonban ahhoz, hogy ezeket az elméletben megtanult ismereteket alkalmazni is tudják, hogy megtapasztalják a lényegüket, fontos némi önismeretre is szert tenni. Sokféle önismereti tréninget ismerünk, jelen tanulmányban a különböző művészetterápiás elemek személyiségfejlesztésben és önismeretben betöltött szerepét mutatom be. Mind a személyes találkozások, mind az online keretek közötti kapcsolódások visszajelzéseiről is számot adok.

Item Type: Article
Heading title: Műhely
Journal or Publication Title: Módszertani közlemények
Date: 2021
Volume: 61
Number: 2
ISSN: 2063-3734
Page Range: pp. 93-109
Language: Hungarian
Publisher: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Place of Publication: Szeged
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/74679/
Uncontrolled Keywords: Személyiségfejlesztés, Művészetterápia, Felsőoktatás - módszer
Additional Information: Bibliogr.: p. 108-109. és a lábjegyzetekben ; ill. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2022. Mar. 31. 13:57
Last Modified: 2022. Mar. 31. 13:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/74830

Actions (login required)

View Item View Item