A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül

Kaiser Csilla: A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül. In: Élményalapú Módszertani Közlemények 1. pp. 29-40. (2020)

[thumbnail of elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf] Cikk, tanulmány, mű
elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf

Download (931kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Élményalapú Módszertani Közlemények
Date: 2020
Number: 1
Page Range: pp. 29-40
Language: Hungarian, English, German
Publisher: Szegedi Tudományegyetem
Place of Publication: Szeged
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/75392/
Uncontrolled Keywords: Angol nyelv tanulása - középiskola, Angol nyelv tanítása - középiskola, Német nyelv tanulása - középiskola, Német nyelv tanítása - középiskola
Additional Information: Bibliogr.: 33. p.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2022. Apr. 25. 13:15
Last Modified: 2022. Apr. 25. 13:15
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75398

Actions (login required)

View Item View Item