Kaiser Csilla: A Myers-Briggs személyiségtipológia felhasználása a nyelvoktatásban az EFOP LÉNYEg projekt keretein belül. In: Élményalapú Módszertani Közlemények 1. pp. 29-40. (2020)
![]() |
Cikk, tanulmány, mű
elmenyalapu_modszertani_2020_001_029-040.pdf Download (931kB) |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Élményalapú Módszertani Közlemények |
Date: | 2020 |
Number: | 1 |
Page Range: | pp. 29-40 |
Language: | Hungarian, English, German |
Publisher: | Szegedi Tudományegyetem |
Place of Publication: | Szeged |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75392/ |
Uncontrolled Keywords: | Angol nyelv tanulása - középiskola, Angol nyelv tanítása - középiskola, Német nyelv tanulása - középiskola, Német nyelv tanítása - középiskola |
Additional Information: | Bibliogr.: 33. p. |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Date Deposited: | 2022. Apr. 25. 13:15 |
Last Modified: | 2022. Apr. 25. 13:15 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/75398 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |