Using web technologies and online databases to develop research methodology for determining level of integration of effective sales management and marketing from a relational approach point of view : [absztrakt]

Mihoc Florin; Popa Adela Laura; Hnatiuc Cristian: Using web technologies and online databases to develop research methodology for determining level of integration of effective sales management and marketing from a relational approach point of view : [absztrakt].

[thumbnail of challenges_for_analysis_of_the_economy_027.pdf] Cikk, tanulmány, mű
challenges_for_analysis_of_the_economy_027.pdf

Letöltés (84kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-88468-3-9
Oldalak: p. 27
Nyelv: angol
Kiadó: Universitas Szeged Press
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2009. november 19-21.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/57375/
Kulcsszavak: Webes technológia - előadáskivonat, Értékesítési menedzsment - előadáskivonat, Marketing - előadáskivonat, Adatbázis - online - előadáskivonat, Információs technológia - előadáskivonat
Szakterület: 01. Természettudományok
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány
05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 15. 13:57
Utolsó módosítás: 2022. nov. 15. 13:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77069
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet