Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education : the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt]

Alrababah Saleh Ahmad Hussein; Molnár Gyöngyvér: Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education : the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2022_019.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_019.pdf

Letöltés (650kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Assessment of cognitive skills
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2022
Kötet: 18
ISBN: 978-963-306-862-5
Oldalak: p. 19
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2022. április 21-23.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/
Kulcsszavak: Problémamegoldás - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Számítógépes értékelés - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 25. 08:28
Utolsó módosítás: 2022. nov. 25. 09:03
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77317
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet