Written corrective feedback and its impact on syntactic complexity in EFL students' writing : [absztrakt]

Kham Thi Nang: Written corrective feedback and its impact on syntactic complexity in EFL students' writing : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2022_051.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_051.pdf

Letöltés (714kB)
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Teaching and learning foreign languages
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2022
Kötet: 18
ISBN: 978-963-306-862-5
Oldalak: p. 51
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2022. április 21-23.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/
Kulcsszavak: Idegen nyelv tanítása - előadáskivonat
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2022. nov. 25. 13:46
Utolsó módosítás: 2022. nov. 25. 13:46
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77349
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet