Written corrective feedback and its impact on syntactic complexity in EFL students' writing : [absztrakt]

Kham Thi Nang: Written corrective feedback and its impact on syntactic complexity in EFL students' writing : [absztrakt].

[thumbnail of pek_2022_051.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2022_051.pdf

Download (714kB)
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Teaching and learning foreign languages
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2022
Volume: 18
ISBN: 978-963-306-862-5
Page Range: p. 51
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Place of Publication: Szeged
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2022. április 21-23.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/77314/
Uncontrolled Keywords: Idegen nyelv tanítása - előadáskivonat
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2022. Nov. 25. 13:46
Last Modified: 2022. Nov. 25. 13:46
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/77349

Actions (login required)

View Item View Item