Reflections on aggregation and animacy as categories in the teaching of Hungarian as a foreign language (THFL)

Sherwood Peter: Reflections on aggregation and animacy as categories in the teaching of Hungarian as a foreign language (THFL). In: Fidele signaculum : írások Szőnyi György Endre tiszteletére = Writings in Honour of György Endre Szőnyi. pp. 911-922. (2022)

[thumbnail of fidele_signaculum_2022_911-922.pdf] Cikk, tanulmány, mű
fidele_signaculum_2022_911-922.pdf

Download (247kB)
Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: Fidele signaculum : írások Szőnyi György Endre tiszteletére = Writings in Honour of György Endre Szőnyi
Date: 2022
ISBN: 978-963-306-906-6
Page Range: pp. 911-922
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Angol-Amerikai Intézet
Place of Publication: Szeged
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/78721/
Uncontrolled Keywords: Magyar nyelv tanítása, Idegen nyelv tanítása
Additional Information: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
06. Humanities
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature
Date Deposited: 2023. May. 26. 14:24
Last Modified: 2023. May. 26. 14:24
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/78812

Actions (login required)

View Item View Item