Dominek Dalma Lilla: Can the experience be experienced? : the possibilities of cultural institutions using the flow-based pedagogical model. In: Belvedere Meridionale, (35) 1. pp. 139-145. (2023)
|
Cikk, tanulmány, mű
belvedere_2023_001_139-145.pdf Letöltés (351kB) |
Absztrakt (kivonat)
What makes a cultural institution modern in the 21st century? How can they adapt to a changed and constantly moving society and conditions dominated by social media? Due to the questions above, the appearance of experiential pedagogy and the flow-based pedagogical model (Dominek 2022) in the cultural institutional environment is an important area.
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Rovatcím: | Studies |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Belvedere Meridionale |
| Dátum: | 2023 |
| Kötet: | 35 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 2064-5929 |
| Oldalak: | pp. 139-145 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Belvedere Meridionale |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/82253/ |
| DOI: | 10.14232/belv.2023.1.9 |
| Kulcsszavak: | Pedagógia - módszer, Élménypedagógia |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 144-145. ; ill. ; összefoglalás angol nyelven |
| Feltöltés dátuma: | 2023. nov. 20. 12:13 |
| Utolsó módosítás: | 2023. nov. 20. 12:13 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82303 |
![]() |
Tétel nézet |

