A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics : [abstract]

Amalina Ijtihadi Kamilia and Vidákovich Tibor: A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics : [abstract].

[thumbnail of pek_2023_027.pdf] Cikk, tanulmány, mű
pek_2023_027.pdf

Download (624kB)
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Assessment in cognitive domains
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2023
Volume: 19
ISBN: 978-963-306-935-6
Page Range: p. 27
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Place of Publication: Szeged
Event Title: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2023. április 20-22.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/83430/
Uncontrolled Keywords: Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2024. Feb. 09. 15:42
Last Modified: 2024. Feb. 09. 15:42
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/84002

Actions (login required)

View Item View Item