Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks : [abstract]

Nyman Laura; Mergianian Cristiana; Vainikainen Mari Pauliina: Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_027.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_027.pdf

Letöltés (652kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Rovatcím: Artificial Intelligence
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2024
Kötet: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Oldalak: p. 27
Nyelv: angol
Kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Kiadás helye: Szeged
Konferencia neve: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Konferencia típusa: Konferencia
Helyszin: Szeged
Dátum: 2024. április 25-27.
Befoglaló mű URL: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Kulcsszavak: Programozás - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Szakterület: 01. Természettudományok
01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány
Feltöltés dátuma: 2024. szep. 03. 11:45
Utolsó módosítás: 2024. szep. 03. 11:45
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85419
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet