Nyman Laura; Mergianian Cristiana; Vainikainen Mari Pauliina: Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks : [abstract].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_027.pdf Letöltés (652kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Rovatcím: | Artificial Intelligence |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dátum: | 2024 |
Kötet: | 20 |
ISBN: | 978-963-306-982-0 |
Oldalak: | p. 27 |
Nyelv: | angol |
Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Kiadás helye: | Szeged |
Konferencia neve: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Konferencia típusa: | Konferencia |
Helyszin: | Szeged |
Dátum: | 2024. április 25-27. |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
Kulcsszavak: | Programozás - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Szakterület: | 01. Természettudományok 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány |
Feltöltés dátuma: | 2024. szep. 03. 11:45 |
Utolsó módosítás: | 2024. szep. 03. 11:45 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85419 |
Tétel nézet |