Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks : [abstract]

Nyman Laura and Mergianian Cristiana and Vainikainen Mari Pauliina: Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_027.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_027.pdf

Download (652kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Artificial Intelligence
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2024
Volume: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Page Range: p. 27
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Place of Publication: Szeged
Event Title: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2024. április 25-27.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Uncontrolled Keywords: Programozás - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
Date Deposited: 2024. Sep. 03. 11:45
Last Modified: 2024. Sep. 03. 11:45
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85419

Actions (login required)

View Item View Item