Mamad Abderrahim: The power of written feedback and the impact of generative artificial intelligence tools on writing: past, present, and future : [abstract].
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_030.pdf Letöltés (653kB) | Előnézet |
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Rovatcím: | Artificial Intelligence |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Dátum: | 2024 |
| Kötet: | 20 |
| ISBN: | 978-963-306-982-0 |
| Oldalak: | p. 30 |
| Nyelv: | angol |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Konferencia neve: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
| Konferencia típusa: | Konferencia |
| Helyszin: | Szeged |
| Dátum: | 2024. április 25-27. |
| Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
| Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Mesterséges intelligencia - előadáskivonat |
| Szakterület: | 01. Természettudományok 01. Természettudományok > 01.02. Számítás- és információtudomány |
| Feltöltés dátuma: | 2024. szep. 03. 12:10 |
| Utolsó módosítás: | 2024. szep. 03. 12:11 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85422 |
![]() |
Tétel nézet |

