Peng Diya and Fejes József Balázs and Vígh Tibor: Involving students and experts in creating instruments for students - the example of the Teachers' Feedback Practice Questionnaire : [abstract].
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_081.pdf Download (571kB) | Preview |
Item Type: | Conference or Workshop Item |
---|---|
Heading title: | Language learning and self-regulation |
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2024 |
Volume: | 20 |
ISBN: | 978-963-306-982-0 |
Page Range: | p. 81 |
Language: | English |
Publisher: | Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola |
Place of Publication: | Szeged |
Event Title: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Event Type: | Conference |
Event Location: | Szeged |
Event Dates: | 2024. április 25-27. |
Related URLs: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/ |
Uncontrolled Keywords: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Visszacsatolási gyakorlat - előadáskivonat, Önbeszámoló tanulói kérdőív - előadáskivonat |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Date Deposited: | 2024. Sep. 12. 13:23 |
Last Modified: | 2024. Sep. 12. 13:23 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85473 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |