Involving students and experts in creating instruments for students - the example of the Teachers' Feedback Practice Questionnaire : [abstract]

Peng Diya and Fejes József Balázs and Vígh Tibor: Involving students and experts in creating instruments for students - the example of the Teachers' Feedback Practice Questionnaire : [abstract].

[thumbnail of pek_2024_081.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2024_081.pdf

Download (571kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Language learning and self-regulation
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2024
Volume: 20
ISBN: 978-963-306-982-0
Page Range: p. 81
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Place of Publication: Szeged
Event Title: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2024. április 25-27.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/85293/
Uncontrolled Keywords: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Visszacsatolási gyakorlat - előadáskivonat, Önbeszámoló tanulói kérdőív - előadáskivonat
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2024. Sep. 12. 13:23
Last Modified: 2024. Sep. 12. 13:23
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85473

Actions (login required)

View Item View Item