Developing a theoretical framework for defining key components of spatial reasoning in mathematics education context : [abstract]

Kyaw Khin Mi Mi: Developing a theoretical framework for defining key components of spatial reasoning in mathematics education context : [abstract].

[thumbnail of pek_2025_029.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2025_029.pdf

Download (578kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Heading title: Assessment in cognitive domains
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2025
Volume: 21
ISBN: 978-963-688-042-2
Page Range: p. 29
Language: English
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Place of Publication: Szeged
Event Title: XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Event Type: Conference
Event Location: Szeged
Event Dates: 2025. április 10-12.
Related URLs: https://acta.bibl.u-szeged.hu/87162/
Uncontrolled Keywords: Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Matematikai tanítása - előadáskivonat
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Date Deposited: 2025. May. 06. 13:12
Last Modified: 2025. May. 06. 13:12
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87259

Actions (login required)

View Item View Item