%T A kĂśz- ĂŠs vĂĄllalatgazdasĂĄgtan alapjĂĄt alkotĂł nĂŠhĂĄny kategĂłria
%O Bibliogr.: 11. p. ; ĂśsszefoglalĂĄs magyar nyelven
%K Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing
%X A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik.
%A  VĂśrĂśs JĂłzsef
%L acta57636
%P 8-11
%D 2014
%J „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai