%O Bibliogr.: p. 477-479. ; ĂśsszefoglalĂĄs magyar nyelven %J âMarketing megĂşjulĂĄsâ : Marketing OktatĂłk Klubja 20. KonferenciĂĄja elĹadĂĄsai %D 2014 %T Az online vĂĄsĂĄrlĂĄst befolyĂĄsolĂł tĂŠnyezĹk vizsgĂĄlata, kĂźlĂśnĂśs tekintettel az elektronikus szĂĄjreklĂĄm hatĂĄsĂĄra %X Az elektronikus kiskereskedelem fejlĹdĂŠse az elmĂşlt 10 ĂŠvben tĂśretlen, ĂŠs ennek kĂśszĂśnhetĹen szĂĄmos izgalmas kutatĂĄsi terĂźlet jelenik meg ĂŠvrĹl-ĂŠvre. Ebben a folyamatosan vĂĄltozĂł kĂśrnyezetben a vĂĄsĂĄrlĂĄsi dĂśntĂŠsi folyamat, valamint a vĂĄsĂĄrlĂĄs utĂĄni interakciĂłk megĂŠrtĂŠse a tĂśbbcsatornĂĄs jelleg miatt ĂĄltalĂĄban nem egyszerĹą feladat. TanulmĂĄnyunk cĂŠlja kettĹs. ElĹszĂśr megvizsgĂĄljuk az interneten keletkezĹ elektronikus-szĂĄjreklĂĄm szerepĂŠt az online vĂĄsĂĄrlĂĄshoz kĂśthetĹ folyamatban, majd elsĹsorban a kapcsolat szorossĂĄg ĂŠs a homofĂlia hatĂĄsait kĂvĂĄnjuk felmĂŠrni az ajĂĄnlĂĄs, illetve vĂŠlemĂŠny elfogadĂĄson keresztĂźl. A problĂŠma rĂŠszletes megismerĂŠsĂŠre elsĹkĂŠnt a szakirodalomban megjelenĹ elmĂŠleteket jĂĄrjuk kĂśrbe, melynek eredmĂŠnyeit primer kutatĂĄsi eredmĂŠnyeinkkel is kiegĂŠszĂtjĂźk, hogy ezzel is rĂŠszletesebben megismerhessĂźk a hazai helyzetet. %A Nagy Ăkos %A KemĂŠny IldikĂł %A SzĹącs KrisztiĂĄn %A Simon Judit %P 468-479 %L acta57683 %K Online vĂĄsĂĄrlĂĄs, ReklĂĄm, Kereskedelem - elektronikus