%O Bibliogr.: p. 477-479. ; ĂśsszefoglalĂĄs magyar nyelven
%J „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
%D 2014
%T Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására
%X Az elektronikus kiskereskedelem fejlődése az elmúlt 10 évben töretlen, és ennek köszönhetően számos izgalmas kutatási terület jelenik meg évről-évre. Ebben a folyamatosan változó környezetben a vásárlási döntési folyamat, valamint a vásárlás utáni interakciók megértése a többcsatornás jelleg miatt általában nem egyszerű feladat. Tanulmányunk célja kettős. Először megvizsgáljuk az interneten keletkező elektronikus-szájreklám szerepét az online vásárláshoz köthető folyamatban, majd elsősorban a kapcsolat szorosság és a homofília hatásait kívánjuk felmérni az ajánlás, illetve vélemény elfogadáson keresztül. A probléma részletes megismerésére elsőként a szakirodalomban megjelenő elméleteket járjuk körbe, melynek eredményeit primer kutatási eredményeinkkel is kiegészítjük, hogy ezzel is részletesebben megismerhessük a hazai helyzetet.
%A  Nagy Ákos
%A  KemĂŠny IldikĂł
%A  SzĹącs KrisztiĂĄn
%A  Simon Judit
%P 468-479
%L acta57683
%K Online vĂĄsĂĄrlĂĄs, ReklĂĄm, Kereskedelem - elektronikus