TY  - CONF
TI  - The validity and reliability of a tool for measuring digital literacy in academic writing context: an exploratory factor analysis : [abstract]
KW  - Oktatás - számítógép alkalmazása - el?adáskivonat
KW  -  Digitális oktatás - módszer - el?adáskivonat
KW  -  Digitális írástudás - el?adáskivonat
KW  -  Pedagógiai kutatás - el?adáskivonat
KW  -  Digitális technika - el?adáskivonat
UR  - http://acta.bibl.u-szeged.hu/85445/
T2  - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
CY  - Szeged
AV  - public
VL  - 20
ID  - acta85445
A1  -  Nabhan Salim
A1  -  Habók Anita
SN  - 978-963-306-982-0
M2  - Szeged
Y1  - 2024///
PB  - Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
ER  -