A "társadalom torkán lenyomott helyzet" : konfliktusok és egyeztetések az oktatási integrációról és a tanulók elosztásáról egy magyar városban

Neumann Eszter: A "társadalom torkán lenyomott helyzet" : konfliktusok és egyeztetések az oktatási integrációról és a tanulók elosztásáról egy magyar városban. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 251-267. (2018)

[thumbnail of en_vetkem_251-267.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
en_vetkem_251-267.pdf

Letöltés (224kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Rovatcím: Esettanulmányok
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról
Dátum: 2018
ISBN: 978-615-00-1156-1
Oldalak: pp. 251-267
Kulcsszavak: Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország, Oktatás - cigányoké - Magyarország, Felzárkóztatás - általános iskola, Oktatásszociológia
Megjegyzések: Bibliogr.: 267. p. és a lábjegyzetekben
Feltöltés dátuma: 2020. jan. 07. 09:32
Utolsó módosítás: 2020. jan. 07. 09:32
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/63474
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet