Szerző: " B. Németh Mária"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 18.

Debreczeni Réka; B. Németh Mária: Az önszabályozó tanulás a 11. és 12. évfolyamon a 2020/2021-es tanév vegyes oktatási rendjében : [absztrakt].

Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben : áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről. In: Módszertani közlemények, (62) 2. pp. 3-18. (2022)

Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Mobil eszközök az óvodában? : a digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei a szülők szemüvegén keresztül : [absztrakt].

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Csíkos Csaba: Motiváció a természettudományok tanulásában : 8. évfolyamos tanulók vizsgálata az SMQ kérdőívvel.

B. Németh Mária; Habók Anita; Csapó Benő: A motivációk és az énkép hatása az olvasási és a matematikai teljesítményre.

Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Kissné Gera Ágnes: A természettudományos tudás vizsgálata 8. évfolyamon.

Nagy Lászlóné; Hódi Ágnes; Korom Erzsébet; B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Pásztor Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.

Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes: Az egészségműveltség online mérésének tapasztalatai.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária: The impact of basic school-readiness skills on 2nd graders’ reading developmental patterns : a Cohort study.

B. Németh Mária; Korom Erzsébet: A természettudományos teljesítmények hatodik és nyolcadik évfolyamon a diagnosztikus mérés három dimenziójában.

B. Németh Mária: Természettudományos műveltség-koncepciók.

B. Németh Mária: A kognitív és affektív folyamatok kölcsönhatása : a 13 és 17 éves tanulók viszonya a tanuláshoz.

B. Németh Mária: A természettudományos tudás életszerű helyzetekben való alkalmazhatóságának változása 1999 és 2006 között.

B. Németh Mária; Molnár Éva; Dózsa Mónika: Az olvasásképesség fejlettsége az iskoláskor elején.

B. Németh Mária: Hátrányos helyzetű tanulók természettudományos műveltsége.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 13:08:09 CEST.