Vissza |
Csapó Benő: Kísérlet a műveleti képességek fejleszthetőségének vizsgálatára. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (29). pp. 51-65. (1987)
Csapó Benő: A kombinatív képesség fejlődését befolyásoló tényezők. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (27). pp. 3-20. (1985)
Csapó Benő; Varsányi Zoltán: A rajzkészség fejlesztésének vizsgálata középiskolai tanulóknál. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 1-103. (1985)
Csapó Benő: A kombinatív képesség bonyolult rendszerként való leírásának stratégiája. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (25). pp. 97-113. (1983)
Csapó Benő: Kritika és cselekvés. In: Gondolat-jel 3. pp. 10-11. (1981)
Csapó Benő: A kombinatív képesség és értékelésének feltételei. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 1-125. (1979)
Csapó Benő: Az irányító értékelés hatékonysága : mérési kísérlet. In: Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 65-88. (1977)
Csapó Benő: A szegedi iskolai longitudinális program. In: Bölcsészet- és társadalomtudományok 7. pp. 117-166. (2014)
Csapó Benő: Iskolai szelekció Magyarországon az ezredfordulón. In: Esélyegyenlőtlenségek a mai magyar társadalomban : konferenciakötet, (3). pp. 28-33. (2003)
Csapó Benő: A kombinatív képesség számítógépes vizsgálata. In: Szegedi bölcsészműhely '82 : a 80-as évek társadalomtudománya: eredmények és perspektívák. pp. 79-94. (1983)
Vo De Van; Csapó Benő: Evaluating online test administration during the COVID-19 outbreak : a Rasch model analysis with a Bayesian approach : [absztrakt].
Csapó Benő; Tóth Edit; Nikolov Marianne: Factors determining L2 reading comprehension development in four cohorts of eighth-graders between 2007 and 2018 : [absztrakt].
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students : [absztrakt].
Akhmetova Aigul; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő: Reading activity of young learners in the middle school in Kazakhstan : [absztrakt].
Akhmetova Aigul; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő: Reading strategies and reading performances of young adolescents in Kazakhstan : [absztrakt].
Shaakumeni Simson N.; Csapó Benő: Assessing Namibian students' scientific epistemic beliefs.
Kiss Renáta; Mokri Dóra; Csapó Benő: Az online DIFER teszt óvodaialkalmazásának első eredményei.
Csapó Benő: Beyond diagnostic assessments: the eDia online test platform as research instrument.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Csapó Benő: The eLea online training platform.
Shaakumeni Simson N.; Csapó Benő: Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia.
Karimova Konul; Csapó Benő: Language self-concept of Azeri native speakers in Russian as a second language and in English as a foreign language.
Ragchaa Jargaltuya; Tóth Edit; Csapó Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia.
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata : elmélet, megvalósítás, főbb eredmények.
Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Factors determining students' achievements measured at the beginning of university studies.
Fejes József Balázs; Tóth Edit; Patai Jolán; Csapó Benő: Resilience in the Hungarian education system : results of a longitudinal program.
B. Németh Mária; Habók Anita; Csapó Benő: A motivációk és az énkép hatása az olvasási és a matematikai teljesítményre.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
Csapó Benő: Long‐term impact of school readiness : results from a ten‐year longitudinal study.
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer.
Nikolov Marianne; Csapó Benő: Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German.
Tóth Edit; Csapó Benő: Dear Colleagues : köszöntő.
Tóth Edit; Csapó Benő: Köszöntő.
Csapó Benő: Az online diagnosztikus értékelés mint önfejlesztő rendszer.
Tóth Edit; Csapó Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről.
Józsa Krisztián; Csapó Benő: Az iskola kezdetén mért DIFER-készségek előrejelző ereje.
Csapó Benő; Józsa Krisztián: A matematikai készségek fejlődése az iskola első szakaszában.
Csapó Benő: A standardok szerepe az oktatás hatékonyságának javításában.
Csapó Benő; Székely László; Tóth Edit: Az iskolai különbségek változása a longitudinális vizsgálat adatainak tükrében.
Tóth Edit; Csapó Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában.
Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei.
Csapó Benő; Nikolov Marianne: A tanulók idegen-nyelv tudása az általános iskola és a középiskola végén.
Csapó Benő: A matematikai gondolkodás fejlettsége a 3. évfolyamon.
Csapó Benő: Hosszmetszeti vizsgálatok iskolai kontextusban.