Items where Author is "Csapó, Benő"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 30.

Article

Csapó, Benő and Molnár, Gyöngyvér: Factors determining students' achievements measured at the beginning of university studies. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 55. (2016)

Fejes, József Balázs and Tóth, Edit and Patai, Jolán and Csapó, Benő: Resilience in the Hungarian education system : results of a longitudinal program. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 57. (2016)

B. Németh, Mária and Habók, Anita and Csapó, Benő: A motivációk és az énkép hatása az olvasási és a matematikai teljesítményre. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 72. (2016)

Pásztor, Attila and Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 120. (2015)

Csapó, Benő: Long‐term impact of school readiness : results from a ten‐year longitudinal study. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 43. (2014)

Csapó, Benő: A szegedi iskolai longitudinális program. Szegedi egyetemi tudástár 7. pp. 117-166. (2014)

Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (11). p. 82. (2013)

Nikolov, Marianne and Csapó, Benő: Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (11). p. 113. (2013)

Tóth, Edit and Csapó, Benő: Dear Colleagues : köszöntő. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 6. (2012)

Tóth, Edit and Csapó, Benő: Köszöntő. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 7. (2012)

Csapó, Benő: Az online diagnosztikus értékelés mint önfejlesztő rendszer. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (9). p. 61. (2011)

Tóth, Edit and Csapó, Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (9). p. 64. (2011)

Józsa, Krisztián and Csapó, Benő: Az iskola kezdetén mért DIFER-készségek előrejelző ereje. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (8). p. 51. (2010)

Csapó, Benő and Józsa, Krisztián: A matematikai készségek fejlődése az iskola első szakaszában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (8). p. 52. (2010)

Csapó, Benő: A standardok szerepe az oktatás hatékonyságának javításában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (8). p. 129. (2010)

Csapó, Benő and Székely, László and Tóth, Edit: Az iskolai különbségek változása a longitudinális vizsgálat adatainak tükrében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (7). p. 44. (2009)

Tóth, Edit and Csapó, Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (6). p. 95. (2008)

Tóth, Krisztina and Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (6). p. 84. (2008)

Csapó, Benő and Nikolov, Marianne: A tanulók idegen-nyelv tudása az általános iskola és a középiskola végén. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (6). p. 26. (2008)

Csapó, Benő: A kutatásalapú tanártovábbképzés elemei az SZTE pedagógiai értékelési szakértő szakos képzésében : esettanulmány. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (5). p. 69. (2007)

Csapó, Benő: A matematikai gondolkodás fejlettsége a 3. évfolyamon. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (5). p. 56. (2007)

Csapó, Benő: Hosszmetszeti vizsgálatok iskolai kontextusban. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (4). p. 135. (2006)

Csapó, Benő: Iskolai szelekció Magyarországon az ezredfordulón. Szakkollégiumi füzetek, (3). pp. 28-33. (2003)

Csapó, Benő: Kísérlet a műveleti képességek fejleszthetőségének vizsgálatára. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (29). pp. 51-65. (1987)

Csapó, Benő: A kombinatív képesség fejlődését befolyásoló tényezők. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (27). pp. 3-20. (1985)

Csapó, Benő and Varsányi, Zoltán: A rajzkészség fejlesztésének vizsgálata középiskolai tanulóknál. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 1-103. (1985)

Csapó, Benő: A kombinatív képesség bonyolult rendszerként való leírásának stratégiája. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : sectio paedagogica et psychologica, (25). pp. 97-113. (1983)

Csapó, Benő: Kritika és cselekvés. Gondolat-jel 3. pp. 10-11. (1981)

Csapó, Benő: A kombinatív képesség és értékelésének feltételei. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 1-125. (1979)

Csapó, Benő: Az irányító értékelés hatékonysága : mérési kísérlet. Acta Universitatis Szegediensis de Attila József nominatae : Sectio paedagogica et psychologica : series specifica paedagogica. pp. 65-88. (1977)

This list was generated on 2019. szeptember 17. 03:23:00 CEST.