Items where Author is "Csonka, Arnold"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 6.

Article

Bareith-Kiss, Marianna and Csonka, Arnold: A fogyasztók, mint kooperatív partnerek a vállalati értékteremtésben = Consumers, as cooperative partners in the company's valuation. Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (9) 1-2. pp. 251-260. (2017)

Kiss, Marianna and Csonka, Arnold and Berke, Szilárd and Bareith, Tibor: Személyiségtípusok viszonya az egyes életkerék területekhez, valamint a vállalkozói attitűd felmérése. Móra Akadémia, (3). pp. 41-57. (2016)

Csonka, Arnold and Kiss, Marianna: Az élelmiszergazdaság szerkezetének és termelékenységének területi különbségei az EU-ban = Regional differencies in structure and productivity of the agro-industry sector in the EU. Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 305-312. (2015)

Kiss, Marianna and Csonka, Arnold and Berke, Szilárd: A hálózatépítésről alkotott vélemények és a network marketing tényezőinek vizsgálata = The opinion about networking and monitoring of the network marketing's factors. Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 116-123. (2015)

Csonka, Arnold: A vállalkozások környezetvédelmi aktivitásának lakossági megítélése a Balaton déli vízgyűjtőjén. Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (6) 3-4. pp. 324-334. (2014)

Csonka, Arnold: Strukturális folyamatok a vágósertés-piacon az EU-csatlakozás után. Közép-európai közlemények, (5) 2. pp. 115-122. (2012)

This list was generated on 2019. szeptember 15. 19:25:45 CEST.