Szerző: " Csonka Arnold"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 7.

Cikk, tanulmány, mű

Bareith-Kiss Marianna; Csonka Arnold: A fogyasztók, mint kooperatív partnerek a vállalati értékteremtésben = Consumers, as cooperative partners in the company's valuation. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (9) 1-2. pp. 251-260. (2017)

Csonka Arnold; Kiss Marianna: Az élelmiszergazdaság szerkezetének és termelékenységének területi különbségei az EU-ban = Regional differencies in structure and productivity of the agro-industry sector in the EU. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 305-312. (2015)

Kiss Marianna; Csonka Arnold; Berke Szilárd: A hálózatépítésről alkotott vélemények és a network marketing tényezőinek vizsgálata = The opinion about networking and monitoring of the network marketing's factors. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 3-4. pp. 116-123. (2015)

Borbély Csaba; Szabó-Szentgróti Gábor; Szabó-Szentgróti Eszter; Csonka Arnold; Kőműves Zsolt: Hazai nagyvállalatok CSR-tevékenységének vizsgálata. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (6) 3-4. pp. 335-341. (2014)

Csonka Arnold; Kőműves Zsolt; Borbély Csaba; Szabó-Szentgróti Gábor; Szabó-Szentgróti Eszter: A vállalkozások környezetvédelmi aktivitásának lakossági megítélése a Balaton déli vízgyűjtőjén. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (6) 3-4. pp. 324-334. (2014)

Csonka Arnold: Strukturális folyamatok a vágósertés-piacon az EU-csatlakozás után. In: Közép-európai közlemények, (5) 2. pp. 115-122. (2012)

Könyv része

Kiss Marianna; Csonka Arnold; Berke Szilárd; Bareith Tibor: Személyiségtípusok viszonya az egyes életkerék területekhez, valamint a vállalkozói attitűd felmérése. In: Móra Akadémia : szakkollégiumi tanulmánykötet 3., (3). pp. 41-57. (2016)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 11:29:38 CEST.