Szerző: " D. Molnár Éva"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 19.

Konferencia vagy workshop anyag

Barthel Betty; D. Molnár Éva: Az egyensúlyozó képesség és a beszédészlelés néhány aspektusa közötti összefüggések : [absztrakt].

Nagy Krisztina; D. Molnár Éva: Az iskolai jóllét és az önszabályozott tanulás összefüggéseinek feltárása általános iskolás tanulók körében.

Nagy Zoltán; D. Molnár Éva: A Big Three Perfectionism Scale magyar változatának próbamérése.

Simonyi Gabriella; D. Molnár Éva: A hazugság felismerésének és iskolaérettséggel való összefüggésének vizsgálata 6-7 éves gyermekeknél.

Jámbori Szilvia; D. Molnár Éva: A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében.

Roszik Dóra; D. Molnár Éva: A tanulási szokások és a tesztszorongás összefüggései 9. és 12. évfolyamos diákok körében.

Sebestyén Edmond; D. Molnár Éva: Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával.

D. Molnár Éva; Szabó Éva: Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel.

D. Molnár Éva; Tóth Edit; Kasik László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon.

D. Molnár Éva; Vígh Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues.

D. Molnár Éva; Nagy Ágnes Virág: Perzisztáló primitív reflexek szerepe a tanulásban 1-3 évfolyamon.

Nagy Zoltán; D. Molnár Éva: Tanulást hátráltató stratégiák komponensei és pedagógiai vetületei.

Kovács Dénes; D. Molnár Éva: Az iskolai boldogulás lehetőségei daganatos betegségek után : esettanulmány három tanulóról.

D. Molnár Éva: Az önszabályozott tanulás jellemzői 4. és 8. évfolyamosok körében.

D. Molnár Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján.

D. Molnár Éva: A naplózás módszerének lehetőségei az önszabályozott tanulás vizsgálatában.

D. Molnár Éva; Molnár Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán.

D. Molnár Éva: Sajátos nevelési igényű tanulók teljesítménye a diagnosztikus feladatokban.

Kasik László; D. Molnár Éva: A szövegértési teljesítmények szövegtípus és pszichikus struktúra szerinti különbségei.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 21:45:15 CEST.