Vissza |
Barthel Betty; D. Molnár Éva: Az egyensúlyozó képesség és a beszédészlelés néhány aspektusa közötti összefüggések : [absztrakt].
Nagy Krisztina; D. Molnár Éva: Az iskolai jóllét és az önszabályozott tanulás összefüggéseinek feltárása általános iskolás tanulók körében.
Nagy Zoltán; D. Molnár Éva: A Big Three Perfectionism Scale magyar változatának próbamérése.
Simonyi Gabriella; D. Molnár Éva: A hazugság felismerésének és iskolaérettséggel való összefüggésének vizsgálata 6-7 éves gyermekeknél.
Jámbori Szilvia; D. Molnár Éva: A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében.
Roszik Dóra; D. Molnár Éva: A tanulási szokások és a tesztszorongás összefüggései 9. és 12. évfolyamos diákok körében.
Sebestyén Edmond; D. Molnár Éva: Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával.
D. Molnár Éva; Szabó Éva: Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel.
D. Molnár Éva; Tóth Edit; Kasik László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon.
D. Molnár Éva; Vígh Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues.
D. Molnár Éva; Nagy Ágnes Virág: Perzisztáló primitív reflexek szerepe a tanulásban 1-3 évfolyamon.
Nagy Zoltán; D. Molnár Éva: Tanulást hátráltató stratégiák komponensei és pedagógiai vetületei.
Kovács Dénes; D. Molnár Éva: Az iskolai boldogulás lehetőségei daganatos betegségek után : esettanulmány három tanulóról.
D. Molnár Éva: Az önszabályozott tanulás jellemzői 4. és 8. évfolyamosok körében.
D. Molnár Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján.
D. Molnár Éva: A naplózás módszerének lehetőségei az önszabályozott tanulás vizsgálatában.
D. Molnár Éva; Molnár Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán.
D. Molnár Éva: Sajátos nevelési igényű tanulók teljesítménye a diagnosztikus feladatokban.
Kasik László; D. Molnár Éva: A szövegértési teljesítmények szövegtípus és pszichikus struktúra szerinti különbségei.