Items where Author is "D. Molnár, Éva"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 18.

Article

Nagy, Krisztina and D. Molnár, Éva: Az iskolai jóllét és az önszabályozott tanulás összefüggéseinek feltárása általános iskolás tanulók körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 66. (2019)

Nagy, Zoltán and D. Molnár, Éva: A Big Three Perfectionism Scale magyar változatának próbamérése. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 67. (2019)

Simonyi, Gabriella and D. Molnár, Éva: A hazugság felismerésének és iskolaérettséggel való összefüggésének vizsgálata 6-7 éves gyermekeknél. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 85. (2019)

Jámbori, Szilvia and D. Molnár, Éva: A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 49. (2019)

Roszik, Dóra and D. Molnár, Éva: A tanulási szokások és a tesztszorongás összefüggései 9. és 12. évfolyamos diákok körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 80. (2019)

Sebestyén, Edmond and D. Molnár, Éva: Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 86. (2018)

D. Molnár, Éva and Szabó, Éva: Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 27. (2018)

D. Molnár, Éva and Tóth, Edit and Kasik, László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 59. (2017)

D. Molnár, Éva and Vígh, Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). pp. 7-8. (2017)

D. Molnár, Éva and Nagy, Ágnes Virág: Perzisztáló primitív reflexek szerepe a tanulásban 1-3 évfolyamon. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 37. (2017)

Nagy, Zoltán and D. Molnár, Éva: Tanulást hátráltató stratégiák komponensei és pedagógiai vetületei. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 88. (2017)

Kovács, Dénes and D. Molnár, Éva: Az iskolai boldogulás lehetőségei daganatos betegségek után : esettanulmány három tanulóról. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 80. (2016)

D. Molnár, Éva: Az önszabályozott tanulás jellemzői 4. és 8. évfolyamosok körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 140. (2016)

D. Molnár, Éva: Magyar tanulók matematikai énképe és önhatékonysága a PISA-mérések alapján. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 114. (2015)

D. Molnár, Éva: A naplózás módszerének lehetőségei az önszabályozott tanulás vizsgálatában. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 48. (2014)

D. Molnár, Éva and Molnár, Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (11). p. 44. (2013)

D. Molnár, Éva: Sajátos nevelési igényű tanulók teljesítménye a diagnosztikus feladatokban. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 154. (2012)

Kasik, László and D. Molnár, Éva: A szövegértési teljesítmények szövegtípus és pszichikus struktúra szerinti különbségei. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 151. (2012)

This list was generated on 2020. szeptember 27. 17:02:22 CEST.