Szerző: " Dancs Katinka"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Könyv része

Dancs Katinka: A történelemtanárok által fontosnak vélt célok és jelenismereti témák, valamint az általuk használt módszerek egy kérdőíves vizsgálat eredményei alapján. In: Korszerű történelemoktatás : új utak és megoldások. pp. 15-31. (2023)

Konferencia vagy workshop anyag

Dancs Katinka: Középiskolások IKT-műveltségének fejlesztési lehetőségei a történelemtanításba ágyazva.

Dancs Katinka: A nemzeti enkulturáció mintázatai 5. és 7. évfolyamos tanulók körében.

Dancs Katinka: Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai.

Dancs Katinka: Van-e kapcsolat a nemzeti azonosulás erőssége és a nemzeti szimbólumok ismerete között? : 1-6. osztályos tanulók nemzeti identitásának vizsgálata.

Dancs Katinka: 4. és 6. osztályos tanulók explicit és implicit interkulturális attitűdjeinek összehasonlítása.

Dancs Katinka: Tudásszintmérő tesztek fejlesztése a nemzeti identitás ismeretelemeinek méréséhez.

Kinyó László; Dancs Katinka: A tesztkitöltés néhány jellemzője online környezetben : a tesztben való mozgás és a válaszok módosítása 1-6. évfolyamos diákok körében.

Dancs Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study.

Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal.

Dancs Katinka; Kinyó László: Exploring the connection between school democracy and classroom climate with structural equation modelling.

Dancs Katinka: The possibilities and challenges of measuring national identity.

Dancs Katinka; Kinyó László: Students’ attitudes towards immigrants in various secondary school types of Szeged.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 02:24:43 CET.