Items where Author is "Dancs, Katinka"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 10.

Article

Dancs, Katinka: Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 28. (2018)

Dancs, Katinka: Van-e kapcsolat a nemzeti azonosulás erőssége és a nemzeti szimbólumok ismerete között? : 1-6. osztályos tanulók nemzeti identitásának vizsgálata. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 29. (2018)

Dancs, Katinka: 4. és 6. osztályos tanulók explicit és implicit interkulturális attitűdjeinek összehasonlítása. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 70. (2017)

Dancs, Katinka: Tudásszintmérő tesztek fejlesztése a nemzeti identitás ismeretelemeinek méréséhez. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 109. (2016)

Kinyó, László and Dancs, Katinka: A tesztkitöltés néhány jellemzője online környezetben : a tesztben való mozgás és a válaszok módosítása 1-6. évfolyamos diákok körében. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 148. (2016)

Dancs, Katinka: 4th and 6th graders’ attitudes towards nations and national groups : a Hungarian pilot study. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 79. (2015)

Kinyó, László and Dancs, Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatgyűjtéshez kapcsolódó háttéradatokkal. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 160. (2015)

Dancs, Katinka and Kinyó, László: Exploring the connection between school democracy and classroom climate with structural equation modelling. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 115. (2014)

Dancs, Katinka: The possibilities and challenges of measuring national identity. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 148. (2014)

Dancs, Katinka and Kinyó, László: Students’ attitudes towards immigrants in various secondary school types of Szeged. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 75. (2012)

This list was generated on 2020. február 23. 02:57:12 CET.