Vissza |
Doró Katalin: Retorikai szerkezet és igehasználat angol absztraktokban: magyar és nemzetközi nyelvészeti cikkek összehasonlítása. In: EduLingua, (9) 1. pp. 1-26. (2023)
Doró Katalin: Imagined future teacher self at the point of entry to teacher education. In: EduLingua, (6) 1. pp. 25-46. (2020)
Doró Katalin; Balla Ágnes T.: English teacher trainees’ changing views concerning the effective language teacher : a self-reflective interview study. In: EduLingua, (5) 1. pp. 41-56. (2019)
Doró Katalin; Tůma František: Editorial. In: EduLingua, (4) 1. i-ii. (2018)
Doró Katalin: To see or not to see : identifying and assessing plagiarism in non-native students' academic writing without using textmaching software. In: EduLingua, (2) 1. pp. 15-26. (2016)
Doró Katalin: Academic study skills: egy tanulást segítő nyelvi szeminárium tapasztalatai. In: EduLingua, (1) 1. pp. 17-27. (2015)
Doró Katalin: Szemle : Tudós tanárok - tanár tudósok: egy konferencia apropóján. In: EduLingua, (1) 1. pp. 67-70. (2015)
Habók Anita; Doró Katalin: A nyelvtanulási stratégiák vizsgálata és az alkalmazásukat meghatározó tényezők.
Doró Katalin: Fogalmazásírás az általános iskolai angolórákon. In: Módszertani közlemények, (45) 3. pp. 115-120. (2005)