Vissza |
Fejes József Balázs; Kelemen Valéria; Szűcs Norbert: A Motiváció Hallgatói Mentorprogram modellje: útmutató felsőoktatási hallgatók részvételével szervezett hátránykompenzáló programok megvalósításához. ISBN 978-963-306-306-4, (2014)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 11-30. (2018)
Fejes József Balázs: A deszegregációval kapcsolatos vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 111-125. (2018)
Fejes József Balázs; Lencse Máté; Szűcs Norbert: Előszó. In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 7-10. (2016)
Fejes József Balázs: Kognitív képességek mérése a tanodában. In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 145-158. (2016)
Fejes József Balázs: Szegregál-e a tanoda? In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 171-179. (2016)
Fejes József Balázs: Szövegértés-fejlesztés a tanodában. In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 81-86. (2016)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: A tanodaszféra és a TanodaPlatform kapcsolódási pontjai. In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 13-21. (2016)
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 89-106. (2013)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Előszó ; Köszönetnyilvánítás ; Mentorhallgatók. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 7-11. (2013)
Kelemen Valéria; Szűcs Norbert; Fejes József Balázs; Németh Katalin; Csempesz Péter: A Hallgatói Mentorprogram. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 107-127. (2013)
Fejes József Balázs: Miért van szükség deszegregációra? In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 15-35. (2013)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Pedagógusképzés és hátránykompenzálás. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 171-188. (2013)
Bereczky Krisztina; Fejes József Balázs: Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 131-155. (2013)
Fejes József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 204-220. (2013)
Csempesz Péter; Fejes József Balázs: A szegedi deszegregáció első éve az új intézményekbe áthelyezett tanulók nézőpontjából. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 191-203. (2013)
Fejes József Balázs: A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei a célorientációs elmélet alapján. In: Bölcsészműhely, 2009. pp. 43-53. (2010)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Hátránykompenzálás és szakmai identitás : hátrányos helyzetű fiatalokat támogató mentorprogram hatása a pedagógussá válás folyamatára. In: Pillanatfelvételek a Kárpát-medencei ifjúságról. pp. 89-102. (2009)
Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].
Hódi Ágnes; Tary Blanka; Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].
Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].
Mezei Tímea; Fejes József Balázs: A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései - szisztematikus áttekintés : [absztrakt].
Mezei Tímea; Fejes József Balázs: Tanári nézetek a tanulási motivációval összefüggésben.
Fejes József Balázs: What about the classmates? : An inductive approach to reveal the factors influencing the perception of classroom goal structures.
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es években Magyarországon.
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.
Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.
Fejes József Balázs: Oktatási reziliencia : mit tudunk eddig?
Kasik László; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés kérdőív fejlesztési folyamata.
Fejes József Balázs; Tóth Edit; Patai Jolán; Csapó Benő: Resilience in the Hungarian education system : results of a longitudinal program.
Fejes József Balázs: Hátrányos és nem hátrányos helyzetű serdülők problémamegoldásának különbségei.
Kukáné Horváth Barbara; Fejes József Balázs: Szegregációval és integrációval kapcsolatos ismeretek és vélemények a pedagógusok körében.
Fejes József Balázs: Az elmélet és a gyakorlat távolságának értelmezése a tanulási motiváció kutatásában.
Fejes József Balázs; Rausch Attila; Török Tímea: Mire gondolnak a tanulók a célstruktúrák‐kérdőív Likert-skálás állításainak értékelésekor?
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Dear Colleagues - köszöntő.
Bathó Edit; Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképének kérdőíves vizsgálata.
Fejes József Balázs: What goal structures mean to Hungarian young adolescents?
Fejes József Balázs: Az osztálytermi környezet motivációs hatásának feltárása célorientációs elméleten alapuló kérdőívek segítségével.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A Tanulói célok kérdőív működésének vizsgálata matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk kérdőív működésének vizsgálata klasszikus és modern tesztelméleti eszközök felhasználásával.
Szűcs Norbert; Fejes József Balázs: Az iskola hátránykompenzáló szerepével kapcsolatos vélemények a szegedi deszegregációs intézkedésben érintett iskolák pedagógusai körében.
Fejes József Balázs: A szociális kontextus, a hátrányos helyzet és a tanulási motiváció összefüggése.
Fejes József Balázs: A célorientációs elmélet lehetőségei a tanulási környezet motivációs szempontú vizsgálatában.
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Fiatalok mentorálásának kutatása.
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Kulturális eltérések az iskolai eredményességben és a tanulási motivációban : roma és többségi tanulók összehasonlítása.
Fejes József Balázs: A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű és roma tanulók körében.