Szerző: " Gerő Márton"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 9.

Gerő Márton: A demokratikus átmenet paradoxona : intézményépítés, strukturális beágyazottság és a civil társadalom szerepe : [absztrakt].

Kovách Imre; Hajdu Gábor; Gerő Márton; Kristóf Luca; Szabó Andrea: Az integrációs modell. In: Társadalmi integráció : az egyenlőtlenségek, az együttműködés, az újraelosztás és a hatalom szerkezete a magyar társadalomban. pp. 21-48. (2017)

Albert Fruzsina; Dávid Beáta; Gerő Márton; Hajdu Gábor: Kapcsolathálózati tipológia és társadalmi integráció. In: Társadalmi integráció : az egyenlőtlenségek, az együttműködés, az újraelosztás és a hatalom szerkezete a magyar társadalomban. pp. 307-329. (2017)

Czibere Ibolya; Gerő Márton; Kovách Imre: Újraelosztás és integráció. In: Társadalmi integráció : az egyenlőtlenségek, az együttműködés, az újraelosztás és a hatalom szerkezete a magyar társadalomban. pp. 51-116. (2017)

Gerő Márton; Szabó Andrea: A társadalom politikai integrációja : a politikai értékcsoportok. In: Társadalmi integráció : az egyenlőtlenségek, az együttműködés, az újraelosztás és a hatalom szerkezete a magyar társadalomban. pp. 117-153. (2017)

Laki László; Szabó Andrea; Kovács Tamás; Csőzik Rita; Oross Dániel; Jancsák Csaba; Susánszky Pál; Gerő Márton; Róna Dániel; Reich Jenő; Kmetty Zoltán; Keil András; Bíró-Nagy András; Böcskei Balázs; Kálóczi Krisztián; Simonovits Bori; Szőcs Andor: English summaries. In: Racionálisan lázadó hallgatók II. : apátia - radikalizmus - posztmaterializmus a magyar egyetemisták és főiskolások körében 2. pp. 284-278. (2014)

Susánszky Pál; Gerő Márton: A Hallgatói Hálózat (HaHa) mobilizációs jellemzői. In: Racionálisan lázadó hallgatók II. : apátia - radikalizmus - posztmaterializmus a magyar egyetemisták és főiskolások körében 2. pp. 129-145. (2014)

Gerő Márton: Hálózati dinamika a sajtójelenlét mögött.

Benda Klára; Gerő Márton; Micsinai István: Az online oktatásban keletkezett adatok felhasználásának lehetőségei az oktatás hatékonyságának értékelésében.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 16:38:53 CEST.