Vissza |
Glózik Pál: Szabadgyakorlatok a reálisabb osztályozás és a tanítási idő jobb kihasználása érdekében. In: Módszertani közlemények, (6) 5. pp. 57-59. (1966)
Várkonyi Nándor; Glózik Pál; Zentai Károly; Lévay Pálné; Szijj Zoltán; Ambrus László; Bálint Józsefné: Szemle. In: Módszertani közlemények, (6) 4. pp. 75-79. (1966)
Glózik Pál: A felmentett tanuló foglalkoztatása a testnevelési órákon. In: Módszertani közlemények, (6) 3. pp. 67-70. (1966)
Glózik Pál: A kislabdahajítás gyakorlatának játékos megoldásai az általános iskola egyes osztályaiban: 2-4. osztály. In: Módszertani közlemények, (6) 1. pp. 36-41. (1966)
Glózik Pál: A kislabdahajítás gyakoroltatásának játékos megoldásai az általános iskola egyes osztályaiban. In: Módszertani közlemények, (6) 2. pp. 66-71. (1966)
Glózik Pál: A labdagyakorlatok különleges szerepe az alsó tagozat testnevelésében. In: Módszertani közlemények, (6) 4. pp. 65-69. (1966)
Glózik Pál: A kislabdahajítás módszerének osztályonkénti alkalmazása a gerelyhajítás távlati oktatásának megfelelően : I-IV. osztály. In: Módszertani közlemények, (5) 3. pp. 218-222. (1965)
Glózik Pál: A kislabdahajítás módszerének osztályonkénti alkalmazása a gerelyhajítás távlati oktatásának megfelelően: 5-8. osztály. In: Módszertani közlemények, (5) 4. pp. 291-295. (1965)
Glózik Pál: Nevelési lehetőségek a testnevelési óra bevezető részében. In: Módszertani közlemények, (4) 4. pp. 246-248. (1964)
Glózik Pál: Az évzáró testnevelési ünnepélyek előkészítése. In: Módszertani közlemények, (3) 3. pp. 239-240. (1963)