Szerző: " Győri-Dani Dóra"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 6.

Cikk, tanulmány, mű

Győri-Dani Dóra: Személyiségfejlesztő tréning és önismeret kurzus szociálpedagógia szakos hallgatóknak – célok, tanulási eredmények, témakörök és gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 97-105. (2021)

Győri-Dani Dóra: A gyász- és veszteségfeldolgozás oktatásának szerepe a pedagógusképzésben - hallgatói vélemények. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 39-48. (2021)

Könyv része

Rokszin Adrienn Aranka; Győri-Dani Dóra; Csifcsák Gábor: A vizuális kategorizáció elektrofiziológiai vizsgálata zajos ingerek segítségével. In: Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2012. pp. 19-31. (2012)

Konferencia vagy workshop anyag

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Measuring the development of executive functions in bilingual high school students using EEG.

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: The development of executive functions in high school students receiving bilingual education.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 18:34:17 CEST.