Szerző: " Hódi Ágnes"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 20.

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Doctoral students' self-assessed abilities to write publishable papers in English : [abstract].

Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].

Hódi Ágnes; Tary Blanka; Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].

Listiani Listiani; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Validating an adapted B1-level analytic rating rubric for evaluating Indonesian students' EFL writing performance : [abstract].

Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben : áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről. In: Módszertani közlemények, (62) 2. pp. 3-18. (2022)

Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Mobil eszközök az óvodában? : a digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei a szülők szemüvegén keresztül : [absztrakt].

Soós Katalin; Hódi Ágnes: Bevezetés a mentorálásba : a Szegedi Tudományegyetem óvodapedagógus szakos hallgatóinak előzetes ismeretei és vélekedései a mentorálásról a pandémia idején. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 30-48. (2021)

Kádár Kitti; Hódi Ágnes; Soós Katalin: A diszlexiára való hajlam kiszűrésének lehetőségei az óvodában. In: Módszertani közlemények, (61) 2. pp. 153-172. (2021)

Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.

Kiss Renáta; Hódi Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade.

Nagy Lászlóné; Hódi Ágnes; Korom Erzsébet; B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement.

Kiss Renáta; Hódi Ágnes; Török Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.

Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes: Az egészségműveltség online mérésének tapasztalatai.

Török Tímea; Hódi Ágnes; Kiss Renáta Mária: Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.

Hódi Ágnes: Intézményi szabályozások és jó gyakorlatok az Erasmus-program keretében külföldön szerzett kreditek beszámításáról.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária: The impact of basic school-readiness skills on 2nd graders’ reading developmental patterns : a Cohort study.

R. Tóth Krisztina; Hódi Ágnes: Olvasási képesség fejlettségének mérése online környezetben kisiskolás tanulók körében.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 19:06:07 CEST.