Items where Author is "Hódi, Ágnes"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 12.

Article

Pásztor, Attila and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta and Rausch, Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 69. (2017)

Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 104. (2016)

Nagy, Lászlóné and Hódi, Ágnes and Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 159. (2015)

Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 76. (2015)

Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes and Török, Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 108. (2015)

Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária and Hódi, Ágnes and Tóth, Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 109. (2015)

Nagy, Lászlóné and Korom, Erzsébet and B. Németh, Mária and Hódi, Ágnes: Az egészségműveltség online mérésének tapasztalatai. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 169. (2014)

Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta Mária: Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (12). p. 82. (2014)

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Tóth, Edit and Korom, Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (11). p. 111. (2013)

Hódi, Ágnes: Intézményi szabályozások és jó gyakorlatok az Erasmus-program keretében külföldön szerzett kreditek beszámításáról. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 119. (2012)

Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária: The impact of basic school-readiness skills on 2nd graders’ reading developmental patterns : a Cohort study. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (10). p. 73. (2012)

R. Tóth, Krisztina and Hódi, Ágnes: Olvasási képesség fejlettségének mérése online környezetben kisiskolás tanulók körében. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (8). p. 121. (2010)

This list was generated on 2020. december 4. 09:31:49 CET.