Szerző: " Habók Anita"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 23.

Magyar Andrea; Habók Anita: Az általános iskolai tankönyvekben előforduló szavak korpuszára építő szókincsmérő teszt kidolgozása és pilot vizsgálata : [absztrakt].

Nguyen Lan Anh Thuy; Habók Anita: Gender differences in EFL undergraduates' digital literacy and technology use : [absztrakt].

Zaw Oo Tun; Magyar Andrea; Habók Anita: The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English : [absztrakt].

Anggia Helta; Habók Anita: The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement : [absztrakt].

Habók Anita: Egyéni tanulás tankönyvből. In: Módszertani közlemények, (60) 1. pp. 36-40. (2020)

Magyar Andrea; Habók Anita: Szövegfeldolgozás grafikus szervezők segítségével. In: Módszertani közlemények, (58) 4. pp. 9-18. (2018)

Magyar Andrea; Habók Anita: A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei.

Habók Anita; Magyar Andrea: A nyelvtanulási stratégiák összefüggése néhány tanulással kapcsolatos jellemzővel.

Magyar Andrea; Habók Anita: The effect of foreign language learning strategy preferences on foreign language attitude and proficiency among lower secondary school children.

B. Németh Mária; Habók Anita; Csapó Benő: A motivációk és az énkép hatása az olvasási és a matematikai teljesítményre.

Habók Anita: Developing kindergarten children’s learning skills.

Varga Zita; Habók Anita: A projektmódszer megítélése a projektmódszert alkalmazó tanárok körében.

Habók Anita: A tanulás tanulásának komplex vizsgálata.

Habók Anita: A tanítási módszerek alkalmazása a gyakorlatban.

Habók Anita: Students’ ratings about themselves and the school in the 5-6th grades.

Habók Anita; Doró Katalin: A nyelvtanulási stratégiák vizsgálata és az alkalmazásukat meghatározó tényezők.

Habók Anita: Tanulás tanulása affektív területének mérése 3. és 6. évfolyamon.

Habók Anita: Tanítási szokások egy fogalmi térképes fejlesztő program után.

Habók Anita: Fogalmi térképek alkalmazása természettudományos tantárgyakban.

Habók Anita: A tanulási stratégiák használata egy fogalmi térképes program után.

Habók Anita: Fogalmi térképek alkalmazása a magyar nyelvtan tanulásában 4. és 7. évfolyamon.

Habók Anita: Értelemgazdag tanulás a hazai iskolákban.

Habók Anita: A szociális készségek játékos fejlesztése az idegen nyelvi órákon. In: Módszertani közlemények, (44) 5. pp. 215-218. (2004)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 11:37:40 CEST.