Szerző: " Hetesi Erzsébet"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 35.

Cikk, tanulmány, mű

Hetesi Erzsébet; Juhász Zoltán: Hitelesség és bizonytalanság a kommunikációban a COVID-19 idején. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (1) 1-2. pp. 146-159. (2021)

Hetesi Erzsébet: Egyszer volt, hol nem volt... : a kultúra menedzserei - egy kísérlet tanulságai. In: Sodrásban: képzések, kutatások (1975–2015). pp. 45-55. (2016)

Hetesi Erzsébet: A személyes találkozások szerepe a szervezetek közötti kapcsolatokban = The role of personal meetings in business relationships. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (8) 1. pp. 78-92. (2016)

Hetesi Erzsébet: A válság marketingje - marketing válsága? A 21. század marketingkihívásai - lesznek-e válaszok? In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 3-4. pp. 81-92. (2009)

Hetesi Erzsébet; Málovics Jánosné: "Miért éppen bennünket...?" : (40 év kényszerű hallgatás után...). In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a történettudomány, a filozófia és a közművelődés köréből, (1). pp. 53-61. (1991)

Könyv része

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet: Együttműködések hasznosságának modellezése heterogén kooperációk során. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 345-375. (2017)

Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon? In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 245-266. (2017)

Révész Balázs; Hetesi Erzsébet: A személyes kapcsolatok és az infokommunikációs technológia szerepe az üzleti piacokon. In: Várakozások és gazdasági interakciók. pp. 199-213. (2017)

Hetesi Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? In: Bölcsészet- és társadalomtudományok 7. pp. 182-201. (2014)

Hetesi Erzsébet; Vilmányi Márton: A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. In: Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. pp. 176-191. (2013)

Hetesi Erzsébet; Vilmányi Márton: The role of dynamic relational capabilities and loyalty in inter-organisational links : abstract. In: Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. p. 290. (2013)

Veres Zoltán; Andics Jenő; Hetesi Erzsébet; Prónay Szabolcs; Kovács Péter; Hlédik Erika; Vajda Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences : [abstract]. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. p. 407. (2012)

Veres Zoltán; Andics Jenő; Hetesi Erzsébet; Prónay Szabolcs; Kovács Péter; Hlédik Erika; Vajda Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. pp. 354-377. (2012)

Hetesi Erzsébet: A szociológia dilemmái : vannak-e, lehetnek-e kétségeink? In: A szociológia szemüvegén keresztül : tanulmányok Feleky Gábor 60. születésnapjára. pp. 87-97. (2012)

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet; Veres Zoltán: Status based consumption in Hungary. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 43-57. (2011)

Hetesi Erzsébet; Kürtösi Zsófia: What is the value of a Hungarian degree? : an analysis of the labour market position of students graduated from a Hungarian higher education institution. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 155-173. (2011)

Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 23-41. (2011)

Hetesi Erzsébet; Andics Jenő; Veres Zoltán: Az életstíluskutatási eredmények fogyasztásszociológiai interpretációs dilemmái. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 211-227. (2010)

Hetesi Erzsébet; Veres Zoltán; Prónay Szabolcs: Challenges of status typology in a Hungarian lifestyle study. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 291-304. (2010)

Veres Zoltán; Hetesi Erzsébet; Vajda Beáta; Prónay Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet; Veres Zoltán: Lifestyles and consumption in a transitional society : psychographic segmentation in Southern Hungary. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 279-290. (2010)

Hetesi Erzsébet; Majó Zoltán; Lukovics Miklós: Előszó. In: Szolgáltatások világa. pp. 11-12. (2009)

Hetesi Erzsébet; Kürtösi Zsófia: A felsőoktatás képzési teljesítményének mérési problémái. In: Szolgáltatások világa. pp. 168-185. (2009)

Hetesi Erzsébet: A fogyasztás szociológiája. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 267-281. (2004)

Veres Zoltán; Hetesi Erzsébet: Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research. In: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary. pp. 130-142. (2003)

Hetesi Erzsébet: A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 205-218. (2002)

Hetesi Erzsébet: A kommunális szolgáltatások szerepe a dél-alföldi régió versenyképességének javításában. In: Versenyképesség - regionális versenyképesség. pp. 138-156. (2000)

Konferencia vagy workshop anyag

Vizi Noémi; Hetesi Erzsébet: Hogyan értelmezhető a felelősség a divatiparban? = How can responsibility be interpreted in the fashion industry?

Hetesi Erzsébet: Valóban ez a legjobb út? Generációs különbségek az online kutatásmódszertan megítélésében : [absztrakt].

Hetesi Erzsébet: A digitális platformok és társadalmi felelősségvállalás = Digital platforms and social responsibility.

Hetesi Erzsébet; Juhász Zoltán: Hitelesség vagy bizonytalanság a kommunikációban? : [absztrakt].

Hetesi Erzsébet; Csovcsics Andrea: Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása.

Berki Viktor; Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?

Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái.

Braxmair Zsófia; Hetesi Erzsébet: University impact and impress on student growth.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 24. 05:36:20 CEST.