Tudományterület szerző szerint "Hetesi, Erzsébet"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 15.

Cikk, tanulmány, mű

Hetesi, Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Szegedi egyetemi tudástár 7. pp. 182-201. (2014)

Hetesi, Erzsébet; Vilmányi, Márton: The Role of Dynamic Relational Capabilities and Loyalty in Inter-organisational Links. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 290. (2013)

Braxmair, Zsófia; Hetesi, Erzsébet: University impact and impress on student growth. Proceedings of the "Scientific Management" and management science today International Scientific Conference, (1). pp. 93-99. (2013)

Hetesi, Erzsébet; Vilmányi, Márton: A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 176-191. (2013)

Veres, Zoltán; Andics, Jenő; Hetesi, Erzsébet; Prónay, Szabolcs; Kovács, Péter; Hlédik, Erika; Vajda, Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 407. (2012)

Veres, Zoltán; Andics, Jenő; Hetesi, Erzsébet; Prónay, Szabolcs; Kovács, Péter; Hlédik, Erika; Vajda, Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 354-377. (2012)

Prónay, Szabolcs; Hetesi, Erzsébet; Veres, Zoltán: Status based consumption in Hungary. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 43-57. (2011)

Hetesi, Erzsébet; Kürtösi, Zsófia: What is the value of a Hungarian degree? : an analysis of the labour market position of students graduated from a Hungarian higher education institution. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 155-173. (2011)

Hetesi, Erzsébet; Révész, Balázs: The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 23-41. (2011)

Hetesi, Erzsébet; Kürtösi, Zsófia: A felsőoktatás képzési teljesítményének mérési problémái. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 168-185. (2009)

Hetesi, Erzsébet: A válság marketingje - marketing válsága? A 21. század marketingkihívásai - lesznek-e válaszok? Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 3-4. pp. 81-92. (2009)

Hetesi, Erzsébet: A fogyasztás szociológiája. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 267-281. (2004)

Hetesi, Erzsébet: A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (1). pp. 205-218. (2002)

Hetesi, Erzsébet: A kommunális szolgáltatások szerepe a dél-alföldi régió versenyképességének javításában. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 138-156. (2000)

Hetesi, Erzsébet; Málovics, Jánosné: "Miért éppen bennünket...?" : (40 év kényszerű hallgatás után...). A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a történettudomány, a filozófia és a közművelődés köréből, (1). pp. 53-61. (1991)

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 24. 17:47:51 CET.