Items where Author is "Huszár, Sándor"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Article

Huszár, Sándor and Pap, Katalin: Revolutionising marketing research? : a critical view on the promising neuromarketing. In: Economics and Management of Global Value Chains : Regional Clusters, Local Networks and Entrepreneurship. pp. 157-166. (2016)

Huszár, Sándor and Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei = The driving forces of academic patenting activity - results of a national survey from Hungary. In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. pp. 207-217. (2015)

Huszár, Sándor and Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 133-144. (2014)

Book Section

Huszár, Sándor: The perceptual barriers of Academics’ patenting intention in Hungary. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 57-75. (2015)

Huszár, Sándor: Milyen tényezők befolyásol(hat)ják az FDI megjelenését a magyar energiaszektorban? In: TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások”, (16). pp. 130-143. (2014)

This list was generated on 2020. november 30. 16:02:59 CET.