Szerző: " Jámbori Szilvia"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Könyv része

Szél Erzsébet; Jámbori Szilvia: A szándékos önszabályozás, a mentalizáció és az időperspektíva kapcsolata fiatal felnőttek esetében. In: Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, (14). pp. 101-116. (2021)

Konferencia vagy workshop anyag

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia: Középiskolások általános és specifikus negatív orientációja társas problémáikkal kapcsolatban.

Jámbori Szilvia; D. Molnár Éva: A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében.

Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében.

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.

Jámbori Szilvia: Pozitív egészségpszichológiai védőfaktorok mint a sikeres tanulás meghatározói és előrejelzői.

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Measuring the development of executive functions in bilingual high school students using EEG.

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Győri-Dani Dóra; Jámbori Szilvia: The development of executive functions in high school students receiving bilingual education.

Jámbori Szilvia: A társas viselkedés környezeti meghatározói.

Jámbori Szilvia: Az iskoláskori és serdülőkori átmenetek jelentősége a szocializáció folyamán.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 15:10:19 CET.