Szerző: " Kazár Klára"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Cikk, tanulmány, mű

Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Társadalmi, gazdasági hálózatok és a pénzügyi kultúra alkalmazása a statisztika oktatásban. In: Acta Universitatis Szegediensis : acta juridica et politica, (82). pp. 245-251. (2018)

Könyv

Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

Könyv része

Kazár Klára; Kürtösi Zsófia: Sikeres hallgatók? : a végzett hallgatók elhelyezkedése a DPR kutatás tükrében. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 185-201. (2017)

Kazár Klára: Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals. In: New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing. pp. 11-23. (2015)

Konferencia vagy workshop anyag

Kovács Péter; Kazár Klára; Kuruczleki Éva: Using visualization tools in classes.

Végh Marcell Zoltán; Kazár Klára: Critical approach to European austerity policies : a statistical analysis.

Kazár Klára: Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére.

Kazár Klára: Consumer awareness in public services environment : quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 04:42:31 CEST.