Vissza |
Józsa Krisztián; Kelemen Rita: Matematikai szöveges feladatok megoldásának jellemzői tanulásban akadályozott és többségi gyermekek esetében.
Kelemen Rita: Az IKT-használat és az alkalmazható tudás összefüggései : a PISA 2006 másodelemzése.
Herzog Csilla; Kelemen Rita: Az internet-használat és az internet iránti attitűd eltérései a 18-23 éves korosztályban.
Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Steklács János: Kéttényezős pedagógiai kísérletek eredményességének és hatásnagyságának kvantitatív elemzése egy magyarországi kéttényezős kísérlet példáján.
Kelemen Rita: A gyermek megjelenése a hazai online sajtóban.
Józsa Krisztián; Kelemen Rita: A százalékszámítási készség alkalmazása különféle tantárgyi tartalmakon.
Bedő Andrea; Kővári Eszter; Gyarmati Anikó; Kelemen Rita: Az interaktív táblák alkalmazási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban.
Józsa Krisztián; Kelemen Rita: A számolási készség fejlődése az iskoláskor első két évében.
Kelemen Rita: A szöveges feladatok szerepe a jelen és a jövő matematikaoktatásában.