Szerző: " Kis Mária"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Kis Mária: Információelmélet és marketing. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 1. pp. 38-41. (2009)

Kis Mária: Konzervipar és vidékfejlesztés. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 3-4. pp. 75-78. (2009)

Kis Mária: Trust, culture, and territorial development. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 1. pp. 144-149. (2009)

Kis Mária: Egy mezőgazdasági értékesítő szövetkezet stratégiája. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (3) 1. pp. 64-68. (2008)

Kis Mária: Településfejlesztés, image vizsgálatok. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (2) 1. pp. 76-84. (2007)

Kis Mária: Területfejlesztés marketing aspektusból. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 65-77. (2006)

Kis Mária: Image vizsgálatok szerepe a területi marketingben egy adott település példáján keresztül. In: Tudományos közlemények, (25). pp. 35-40. (2005)

Kis Mária: "Image vizsgálatok jelentősége a területfejlesztésben". In: Tudományos közlemények, (24). pp. 70-75. (2003)

Kis Mária: A rurális térségek fejlesztése a Dél-alföldi Régióban. In: Tudományos közlemények, (22). pp. 65-72. (2001)

Kis Mária; Gulyás László: Délalföldi Szervezetek marketing vezetőinek személyi specifikációja. In: Tudományos közlemények, (21). pp. 87-90. (2000)

Gulyás László; Kis Mária; Varga Bálint: Eurorégiók néhány vonása. In: Tudományos közlemények, (21). pp. 75-86. (2000)

Kis Mária: Globalizáció és a magyar élelmiszeripar. In: Tudományos közlemények, (20). pp. 35-39. (1999)

Kis Mária: Egy kistérség problémái marketing szempontból. In: Tudományos közlemények, (19). pp. 66-70. (1996)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 23. 23:51:31 CEST.