Tudományterület szerző szerint "Kis, Mária"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 13.

Cikk, tanulmány, mű

Kis, Mária: Információelmélet és marketing. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 1. pp. 38-41. (2009)

Kis, Mária: Konzervipar és vidékfejlesztés. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 3-4. pp. 75-78. (2009)

Kis, Mária: Trust, culture, and territorial development. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (4) 1. pp. 144-149. (2009)

Kis, Mária: Egy mezőgazdasági értékesítő szövetkezet stratégiája. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (3) 1. pp. 64-68. (2008)

Kis, Mária: Településfejlesztés, image vizsgálatok. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (2) 1. pp. 76-84. (2007)

Kis, Mária: Területfejlesztés marketing aspektusból. Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 65-77. (2006)

Kis, Mária: Image vizsgálatok szerepe a területi marketingben egy adott település példáján keresztül. Tudományos közlemények, (25). pp. 35-40. (2005)

Kis, Mária: "Image vizsgálatok jelentősége a területfejlesztésben". Tudományos közlemények, (24). pp. 70-75. (2003)

Kis, Mária: A rurális térségek fejlesztése a Dél-alföldi Régióban. Tudományos közlemények, (22). pp. 65-72. (2001)

Kis, Mária; Gulyás, László: Délalföldi Szervezetek marketing vezetőinek személyi specifikációja. Tudományos közlemények, (21). pp. 87-90. (2000)

Gulyás, László; Kis, Mária; Varga, Bálint: Eurorégiók néhány vonása. Tudományos közlemények, (21). pp. 75-86. (2000)

Kis, Mária: Globalizáció és a magyar élelmiszeripar. Tudományos közlemények, (20). pp. 35-39. (1999)

Kis, Mária: Egy kistérség problémái marketing szempontból. Tudományos közlemények, (19). pp. 66-70. (1996)

A lista elkészítésének dátuma 2017. szeptember 25. 08:21:41 CEST.