![]() | Up a level |
Kiss, Renáta and Mokri, Dóra and Csapó, Benő: Az online DIFER teszt óvodaialkalmazásának első eredményei. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (17). p. 56. (2019)
Kiss, Renáta and Mokri, Dóra: Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 52. (2018)
Pásztor, Attila and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta and Rausch, Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (15). p. 69. (2017)
Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes: The relationship between speech perception and speech comprehension in first and second grade. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (14). p. 104. (2016)
Kiss, Renáta and Patai, Jolán: Possibilities of technology-based assessment in kindergarten and early school age. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 117. (2015)
Török, Tímea and Hódi, Ágnes and Kiss, Renáta: The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 76. (2015)
Kiss, Renáta and Hódi, Ágnes and Török, Tímea: A szövegszerkezet 1-4. évfolyamos tanulók olvasásteljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (13). p. 108. (2015)