Szerző: " Maró Zalán Márk"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Cikk, tanulmány, mű

Maró Zalán Márk; Jámbor Attila; Török Áron: Possible routes of the chinese new silk road - can the V4 countries benefit? In: Review on agriculture and rural development, (8) 1-2. pp. 168-174. (2019)

Maró Zalán Márk; Jantyik Lili; Török Áron: The position of the EU organic label among Hungarian consumers. In: Review on agriculture and rural development, (8) 1-2. pp. 175-180. (2019)

Konferencia vagy workshop anyag

Maró Gréta; Maró Zalán Márk; Török Áron; Jámbor Zsófia: Can you tell me where you shop? I'll tell you who you are! : consumer analysis of farmers' markets using a systematic literature review : [abstract].

Maró Zalán Márk; Balogh Péter; Czine Péter; Török Áron: Does consumer ethnocentrism exist in the Hungarian alcoholic beverage market? : [abstract].

Török Áron; Kovács Sándor; Maró Gréta; Maró Zalán Márk: Farmers' markets in the 21st century - a bibliometric outlook : [abstract].

Maró Gréta; Czine Péter; Maró Zalán Márk; Török Áron: Farmers' markets organized by universities : [abstract].

Maró Zalán Márk; Jámbor Attila; Török Áron: Possible routes of the Chinese new silk road - can the V4 countries benefit? : [abstract].

Maró Zalán Márk; Jantyik Lili; Török Áron: The position of the EU organic label among Hungarian consumers - factors of awareness and regular shopping : [abstract].

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 26. 23:35:01 CEST.