Szerző: " Megyeri Eszter"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 9.

Megyeri Eszter; Tabajdi Gabriella: Testing the importance of 4th Industrial Revolution characteristics in the Hungarian environment : comparison of SMEs' and business students' perception.

Megyeri Eszter: Várakozások menedzsment szempontból : bizonytalanság és kockázatkezelés. In: Várakozások és gazdasági interakciók. pp. 215-224. (2017)

Megyeri Eszter: Üzleti kapcsolatok fontossága, innovációi és gyakorlati alkalmazásai az ellátási lánc területén. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 300-314. (2017)

Megyeri Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)

Megyeri Eszter: The role of fairness in modelling business relationships.

Megyeri Eszter: Multidisciplinary fairness and equity interpretations influencing research on fairness in interorganizational business relations. In: Studies in international economics and finance. pp. 125-135. (2011)

Megyeri Eszter: Cross-cultural fairness and equity research in inter-organizational relationships and applied statistical methods for its qualitative measurement.

Megyeri Eszter: CRM - ügyfélkapcsolat menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban. In: Szolgáltatások világa. pp. 430-439. (2009)

Megyeri Eszter: Statistical research methods applied describing and measuring fairness, equity and equality in business context : [absztrakt].

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 13:57:35 CET.