Vissza |
Megyeri Eszter; Tabajdi Gabriella: Testing the importance of 4th Industrial Revolution characteristics in the Hungarian environment : comparison of SMEs' and business students' perception.
Megyeri Eszter: Várakozások menedzsment szempontból : bizonytalanság és kockázatkezelés. In: Várakozások és gazdasági interakciók. pp. 215-224. (2017)
Megyeri Eszter: Üzleti kapcsolatok fontossága, innovációi és gyakorlati alkalmazásai az ellátási lánc területén. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 300-314. (2017)
Megyeri Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)
Megyeri Eszter: The role of fairness in modelling business relationships.
Megyeri Eszter: Multidisciplinary fairness and equity interpretations influencing research on fairness in interorganizational business relations. In: Studies in international economics and finance. pp. 125-135. (2011)
Megyeri Eszter: CRM - ügyfélkapcsolat menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban. In: Szolgáltatások világa. pp. 430-439. (2009)
Megyeri Eszter: Statistical research methods applied describing and measuring fairness, equity and equality in business context : [absztrakt].