Vissza |
Molnár Edit Katalin: Feminizmus és történetírás : beszélgetés Susan Árpáddal. In: Aetas, (8) 4. pp. 134-138. (1993)
Pimenta Sara Souza; Molnár Edit Katalin: Science teachers' beliefs : a bibliographic survey : [absztrakt].
Tary Blanka; Molnár Edit Katalin: Teachers' strategy use in mother tongue and foreign language reading.
Kong Yunjun; Molnár Edit Katalin: Chinese EFL teachers' conceptions of writing.
Molnár Edit Katalin; Kovács Renáta: Egy kutatásalapú tanári gyakorlatra felkészítő kurzus tanulói kvalitatív értékelése.
Purevjav Davaajav; Molnár Edit Katalin: What do teachers learn from in-service teacher training?
Purevjav Davaajav; Kis Noémi; Molnár Edit Katalin: The relationships of background variables and teachers' perceptions of their professional knowledge and development needs.
Purevjav Davaajav; Molnár Edit Katalin: A pilot study of needs assessment for in-service teacher training.
Zentai Gabriella; Józsa Krisztián; Molnár Edit Katalin: The relationship between the enactive and symbolic levels of seriation and classification.
Molnár Edit Katalin; Zentai Gabriella: The reading and writing skills of 9th grade students : What difference do disadvantaged backgrounds make?
Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A szövegalkotás értékelése valószínűségi tesztelméleti módszerekkel.
D. Molnár Éva; Molnár Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán.
Molnár Edit Katalin: Levél az olvasónak? : egyetemi hallgatók funkcionális szövegeinek kommunikatív és szintaktikai elemzése.
Molnár Edit Katalin: A fogalmazásképesség fejlődése és mérése : egy longitudinális vizsgálat tanulságai.
Molnár Edit Katalin: Absztraktok bírálata.
Molnár Edit Katalin: Mi a feladat? : pedagógia szakos diákok értelmezései és megoldási stratégiái írásbeli elemzési és értékelési feladatokban.
Molnár Edit Katalin: Írás-tudás : tanár szakos egyetemi hallgatók szövegalkotási képessége és pedagógiai tudása.