Szerző: " Molnár Gyöngyvér"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 55.

Könyv része

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és az iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 71-86. (2013)

Konferencia vagy workshop anyag

Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].

Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér: Hátránykompenzáció és matematikai fogalomépítés az alsó tagozaton : digitális fejlesztőprogram matematikából : [absztrakt].

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Investigating the role of problem-solving skills among university students during the COVID-19 pandemic : [absztrakt].

Molnár Gyöngyvér: Making thinking visible : process data analysis to understand the reasons for being successful in problem-solving : [absztrakt].

Alrababah Saleh Ahmad Hussein; Molnár Gyöngyvér: Measuring complex problem-solving in Jordanian higher education : the effects of demographic, cognitive and affective factors on students' achievement : [absztrakt].

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students : [absztrakt].

Kocsis Ádám; Molnár Gyöngyvér: A lemorzsolódást és a sikerességet meghatározó tényezők vizsgálata a felsőoktatásban : [absztrakt].

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció mérési lehetőségeinek összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező tesztek esetén : [absztrakt].

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Cross-national differences in students’ exploration strategies in a computer-simulated interactive problem-solving environment: Logfile analyses.

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív képes-ségeket vizsgáló önértékelő kérdőív fejlesztése.

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Csapó Benő: The eLea online training platform.

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: The efficacy of a computer-based cognitive training program to enhance 4th and 5th grade students’ inductive reasoning.

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The influence of learning strategies on problem-solving performance: Analyses in European and Asian contexts.

Molnár Gyöngyvér: Applying computer-based assessment in kindergarten and at the beginning of schooling : an international overview.

Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér: Comparing Chinese and Indonesian students' level of thinking skills : a pilot study.

Molnár Gyöngyvér; Mokri Dóra: Influential cognitive factors in students' mathematical achievement in grade 6.

Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online human-human collaborative problem solving instrument.

Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér: Introducing computer-based assessment among 2nd to 4th grade students in Palestine.

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving : a comparison study between China and Hungary.

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: Chinese students' component skills of problem solving : a pilot study.

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea; Nagy József: Developing word recognition skills with an assessment-based, personalized online instructional system.

Wu Hao; Kambeyo Linus; Molnár Gyöngyvér: The feasibility and reliability of computer-based assessment of inductive reasoning in Namibia and China : a comparison study.

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság vizsgálata : elmélet, megvalósítás, főbb eredmények.

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér: Factors determining students' achievements measured at the beginning of university studies.

Korom Erzsébet; Radnóti Katalin; Nagy Lászlóné; Orosz Gábor; Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatási tanulmányi alkalmasság mérése : a természettudományi teszt eredményei.

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance.

Wu Hao; Molnár Gyöngyvér: The component skills of problem solving : a Chinese and Hungarian comparison study.

Molnár Gyöngyvér: The effectiveness of different exploration strategies in complex problem solving environments : Log file analyses.

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one.

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: Large-scale measurement of 10-11 year old students’ word reading skills.

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.

Pásztor-Kovács Anita; Molnár Gyöngyvér: Technológia alapú mérés-értékelési lehetőségek : az iskolák eszközparkjának felkészültsége.

Molnár Gyöngyvér; Magyar Andrea: A számítógép alapú tesztelés elterjesztésének elfogadottsága 5-12. évfolyamos diákok körében.

Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A technológia alapú tesztelés elfogadottsága a pedagógusok körében.

Pluhár Zsuzsanna; Molnár Gyöngyvér: Assessing the development of technological literacy in early education.

Molnár Gyöngyvér: Development of dynamic problem solving from grade 3 to 9.

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer.

Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata 1. és 2. évfolyamon.

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás‐ és hatékonyságvizsgálata 1. osztályosok körében.

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás és az intelligencia kapcsolata oktatási kontextusban.

Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: The transition from single testing to complex systems of assessments.

Molnár Gyöngyvér; Latour Thibaud: Online tesztelés : lehetőségek és kihívások.

Molnár Gyöngyvér: Számítógépesjáték-alapú képességfejlesztés.

R. Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér: Kisiskolás diákok gondolkodási képességének vizsgálata online környezetben.

Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése keresztmetszeti és longitudinális vizsgálatok fényében.

Molnár Gyöngyvér: A problémamegoldó gondolkodás vizsgálata számítógépes környezetben.

Molnár Gyöngyvér: IKT-s eszközök használata a tanárképzésben : problémaalapú tanulás multimédiás tanulási környezetben.

Molnár Gyöngyvér: Köszöntő.

R. Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér: Tanár szakos hallgatók IKT használati szokásai és preferenciái.

Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű első osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése.

Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei.

Molnár Gyöngyvér: Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban.

Molnár Gyöngyvér: Az ismeretek alkalmazhatóságának korlátai.

Molnár Gyöngyvér: A valószínűségi tesztelmélet adta eszközök az ideális mérés megvalósításához.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 12:14:17 CET.