Vissza |
Ferencz Árpád; Nótári Márta: The consumer judgement of the price of the traditional foods. In: Review of faculty of engineering : analecta technica Szegedinensia, (8) 1. pp. 77-80. (2014)
Ferencz Árpád; Nótári Márta; Kiss Tímea: Ecology and landscape management examinations in Hungarian grasslands. In: Review on agriculture and rural development, (2) 2. pp. 587-592. (2013)
Nótári Márta; Ferencz Árpád: Evaluation of traditional region-specific foodstuffs. In: Review on agriculture and rural development, (2) 2. pp. 556-561. (2013)
Ferencz Árpád; Nótári Márta: Traditional horticultural products for the analysis of image profile the examination of control. In: Review on agriculture and rural development, (2) 2. pp. 568-573. (2013)
Nótári Márta; Ferencz Árpád: The role of customer consciousness framing in the increase of the market share of the traditional foods. In: Review on agriculture and rural development, (2) 2. pp. 562-567. (2013)
Ferencz Árpád; Nótári Márta: Fogyasztói magatartási trendek a hagyományos magyar termékek piacán. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (7) 1-2. pp. 14-18. (2012)
Ferencz Árpád; Nótári Márta: Tradícionális [!tradicionális] termékek emocionális megközelítésben. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (7) 1-2. pp. 19-23. (2012)
Ferencz Árpád; Nótári Márta: Szervezési és ökonómiai kérdések a régiós kertészeti termékek előállításában. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (5) 1-2. pp. 148-152. (2010)
Nótári Márta: A Dél-alföld kertészeti hungarikum termékeinek fogyasztói attitűd vizsgálata. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (55) 1. pp. 28-42. (2009)
Nótári Márta: A reklámok szerepe a biztonságos speciális magyar élelmiszerek marketingkommunikációjában. In: Élelmiszervizsgálati közlemények, (53) 1. pp. 37-44. (2007)