Vissza |
Pásztor Attila; Magyar Andrea; Pásztor-Kovács Anita; Rausch Attila; Molnár Gyöngyvér: Digital game-based development of inductive reasoning among fifth graders : [abstract].
Liu Yong; Pásztor Attila: Impacts of demographic factors on critical thinking disposition among undergraduates : [absztrakt].
Pásztor Attila; Liu Yong: Mediating effects among the components of critical thinking disposition in undergraduates : a PLS-SEM analysis : [absztrakt].
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students : [absztrakt].
Arifiyanti Fitria; Pásztor Attila: Representational competence : definition of the construct and its assessment in the context of science : [absztrakt].
Pásztor Attila: Development of an online test based on Klauer’s theory of inductive reasoning: psychometric properties and construct validity in grade 5.
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív képes-ségeket vizsgáló önértékelő kérdőív fejlesztése.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila; Csapó Benő: The eLea online training platform.
Pásztor Attila; Rausch Attila: Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten : relation and development.
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Innovative restricted communicational options for automated coding in an online human-human collaborative problem solving instrument.
Kupiainen Sirkku; Hotulainen Risto; Pásztor Attila: The role of time on task in a test on inductive reasoning : a follow-up from grade 1 to grade 2.
Pásztor Attila; Hódi Ágnes; Kiss Renáta; Rausch Attila: The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance.
Pásztor Attila: Online assessment of pupils' capacity to follow instructions at primary school entrance.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling : the developmental level of keyboarding and mouse skills in year one.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Pásztor Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
Pásztor Attila; Korom Erzsébet: Dear Colleagues - Köszöntő.
Pásztor Attila: Playful fostering of inductive reasoning through mathematical content in computer‐based environment.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás‐ és hatékonyságvizsgálata 1. osztályosok körében.
Szili Katalin; Pásztor Attila: A beszédpercepció online mérése 1-3. osztályos tanulók körében.
Pásztor Attila: A kreativitás online diagnosztikus mérése.
Pásztor Attila: Kredit- és kurzusbeszámítás az Erasmus-program keretében : problémák és jó gyakorlatok azonosítása mélyinterjús kutatás alapján.
Molnár Gyöngyvér; Pásztor Attila: The transition from single testing to complex systems of assessments.
Pásztor Attila: A tanulás hatása az autóvezetés vizuális kontrolljára. In: Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2010. pp. 61-69. (2010)
Pásztor Attila: Research of swarm intelligence simulation with the help of NXT robots : [abstract].
Pásztor Attila: Programozható robotok használata a hallgatók problémamegoldó képességének fejlesztésére MSc és BSc szinten.