Vissza |
Pinczésné Palásthy Ildikó: A tanári problémaérzékenység és a tanulói viselkedés megítélése.
Pinczésné Palásthy Ildikó: Nem figyel, rosszul emlékszik, nem érti : a tanulási zavarokról pedagógusok számára. In: Módszertani közlemények, (47) 1. pp. 20-21. (2007)
Pinczésné Palásthy Ildikó: A kognitív funkciók zavarai. In: Módszertani közlemények, (47) 2. pp. 49-50. (2007)
Pinczésné Palásthy Ildikó: Fejlesztő gyakorlatok tanulási zavarral küzdő gyermekek számára. In: Módszertani közlemények, (46) 4. pp. 159-167. (2006)
Pinczésné Palásthy Ildikó: Mozgásfejlesztés tanulási zavarral küzdő gyerekek esetében. In: Módszertani közlemények, (46) 3. pp. 109-111. (2006)
Pinczésné Palásthy Ildikó: Tanulási zavarok I. In: Módszertani közlemények, (46) 1. pp. 1-8. (2006)
Pinczésné Palásthy Ildikó: Tanulási zavarok II. In: Módszertani közlemények, (46) 2. pp. 50-55. (2006)
Pinczésné Palásthy Ildikó: Eredményaspektusú hatásvizsgálat drámapedagógiai csoportban. In: Módszertani közlemények, (41) 5. pp. 229-231. (2001)
Pinczésné Palásthy Ildikó: A drámajátékok hatásvizsgálatai kisiskolások körében. In: Módszertani közlemények, (41) 3. pp. 106-109. (2001)
Pinczésné Palásthy Ildikó: A lelki egészség sajátosságai kisiskolás korban. In: Módszertani közlemények, (41) 4. pp. 147-149. (2001)