Vissza |
Surányi Sára; Pintér Henriett: Hallás utáni szövegértés teszt adaptálása nem beszélő vagy alig beszélő gyermekek körében : [absztrakt].
Haga Orsolya; Gál Franciska; Pintér Henriett: Szülőket ösztönző tényezők vizsgálata: egy otthoni anyanyelvi foglalkozás validitásvizsgálata : [absztrakt].
Haga Orsolya; Pintér Henriett: Pedagógusok véleménye a fonológiai tudatosságról, a szülő-gyermek beszédfoglalkozásokról írásbeli kikérdezés alapján. In: Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, (14). pp. 30-40. (2021)
Pintér Henriett; Molnár Pál: Kutatásalapú tanulásban részt vett egyetemi hallgatók írás-felfogása.
Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálőzataiban.
Vajdáné Kondor Csilla; Pintér Henriett: Az iskolai és az iskolán kívüli tudás hatásának vizsgálata nyolcadik osztályosok körében.
Juhász Mónika; Pintér Henriett: Matematikai szöveges feladatok megoldásának stratégiái hetedik osztályos mozgássérült tanulók körében.
Molnár Pál; Pintér Henriett: Some effects of community based inquiry learning supported by networked technology.
Pintér Henriett; Molnár Pál: A tanulóközösségben végzett forrásalapú tanulás során létrehozott szövegek minőségét befolyásoló tényezők.
Pintér Henriett: Mozgássérült tanulók fogalmazásának értékelésére kidolgozott stratégia.
Pintér Henriett: Mozgássérült tanulók fogalmazási képességének fejlesztő értékelése.