Items where Author is "Prónay, Szabolcs"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 21.

Article

Huszár, Sándor and Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert: Az egyetemi tudás szabadalmaztatásának mozgatórugói - egy országos felmérés eredményei = The driving forces of academic patenting activity - results of a national survey from Hungary. In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. pp. 207-217. (2015)

Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert: Az európai és a japán egyetemek technológia transzfer tevékenységeinek összevetése a Science-to-Business marketing szemszögéből. In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. pp. 60-71. (2015)

Buzás, Norbert and Prónay, Szabolcs: Előszó. In: Tudásteremtés és -alkalmazás a modern társadalomban : tanumánykötet. p. 1. (2015)

Huszár, Sándor and Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 133-144. (2014)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet: A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 61-71. (2014)

Prónay, Szabolcs and Karsai, Krisztina: Segmentation of teenagers in terms of their buying behavior and their attitudes towards commercials. In: Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : International Scientific Conference Szeged, November 19-21, 2009. pp. 678-698. (2010)

Prónay, Szabolcs: Fogyasztói kultúra, vagy kulturális fogyasztás? In: Nemzetiségi - nemzeti - európai identitás. pp. 263-273. (2009)

Book Section

Buzás, Norbert and Prónay, Szabolcs: A potenciál elemzés és a partnerség szerepe a korai fázisú kutatási eredmények hasznosításában. In: Innovációs rendszerek : szereplők, kapcsolatok és intézmények. pp. 21-38. (2013)

Imre-Tóth, Mónika and Imreh, Szabolcs and Prónay, Szabolcs and Lukovics, Miklós and Kovács, Péter and Vilmányi, Márton: Entrepreneurship education in higher education: possibilites and expectations. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. p. 399. (2012)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. p. 407. (2012)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. pp. 354-377. (2012)

Imreh-Tóth, Mónika and Imreh, Szabolcs and Prónay, Szabolcs and Vilmányi, Márton and Lukovics, Miklós and Kovács, Péter: Vállalkozásoktatás a felsőoktatásban: lehetőségek és remények. In: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság. pp. 239-250. (2012)

Prónay, Szabolcs: A belső szimbolikus fogyasztás és a lojalitás kapcsolata. In: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 436-456. (2012)

Prónay, Szabolcs: A lojalitás fogyasztásszociológiai szempontból. In: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 457-476. (2012)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Status based consumption in Hungary. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 43-57. (2011)

Prónay, Szabolcs: A szolgáltatásinkubáció egyetemi fogadtatása. In: Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában, (1). pp. 58-106. (2011)

Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Prónay, Szabolcs: Challenges of status typology in a Hungarian lifestyle study. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 291-304. (2010)

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Lifestyles and consumption in a transitional society : psychographic segmentation in Southern Hungary. In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 279-290. (2010)

Bajmócy, Zoltán and Czagány, László and Fenyővári, Zsolt and Fojtik, János and Somogyi, Anikó and G. Fekete, Éva and Lengyel, Balázs and Lengyel, Imre and Lóránd, Balázs and Lukovics, Miklós and Prónay, Szabolcs and Málovics, György and Nagy, Benedek and Rechnitzer, János and Szakálné Kanó, Izabella and Varga, Attila and Parag, Andrea and Ván, Hajnalka and Vilmányi, Márton and Kovács, Péter: Abstracts. In: Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében, (7). pp. 299-308. (2008)

Prónay, Szabolcs and Málovics, György: Lokalitás és fenntartható fogyasztás. In: Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében, (7). pp. 184-203. (2008)

This list was generated on 2021. augusztus 2. 07:42:36 CEST.