Szerző: " Rekettye Gábor"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 4.

Rekettye Gábor: New pricing models in the era of industry 4.0.

Rekettye Gábor: The increasing importance of pricing. In: The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies. pp. 13-22. (2011)

Rekettye Gábor; Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)

Rekettye Gábor; Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 11:30:45 CET.