Items where Author is "Szűcs, Krisztián"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 4.

Article

Nagy, Ákos and Kemény, Ildikó and Szűcs, Krisztián and Simon, Judit: Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására. „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 468-479. (2014)

Szűcs, Krisztián: Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök. „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 432-438. (2014)

Szűcs, Krisztián: Dél-Dunántúl oktatási és kulturális helyzetének vizsgálata. Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (7) 1-2. pp. 106-113. (2012)

Rekettye, Gábor and Szűcs, Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése — hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyeteme. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (1). pp. 152-167. (2002)

This list was generated on 2019. augusztus 23. 07:37:14 CEST.