Vissza |
Szabó Dóra Fanni: A rövidített WHO Jóllét kérdőív gyermekek körében való alkalmazhatóságának vizsgálata a rezilienciával összefüggésben.
Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulásának hátterében álló tényezők vizsgálata.
Szabó Dóra Fanni: Differences between resilient and non-resilient students based on school motivation, school attachment and self-efficacy.
Szabó Dóra Fanni: Methodological possibilities to identify resilient students.
Besnyi Szabolcs; Szabó Dóra Fanni: Élménypedagógiai foglalkozások hatása az osztály társas szerkezetére.
Szabó Dóra Fanni: The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students.
Szabó Dóra Fanni: A reziliencia kialakulására ható személyiségbeli és környezeti tényezők.
Rausch Attila; Debreczeni Dániel Géza; Szabó Dóra Fanni: Training early mathematical skills : the Hungarian adaptation of Mina and the Mole.
Szabó Dóra Fanni; Sipos Judit; Hegedűs Szilvia; Kállai István László; Nagy Krisztina: A továbbtanulási szándékot befolyásoló tényezők feltárása az SZTE két karának alapképzéses hallgatói körében.